24 februari 2013

Bridal Shower

Hoi hoi,

Vandaag weer een kaartje die ik heb gemaakt voor een challenge. Ik heb meteen mijn nieuwe framelits en paper piercing pack gebruikt die ik van de week heb binnen gekregen. En ook mijn Rain or Shine stempels van SU!, die ik al eventjes had maar nog niet aan toe was gekomen om te gebruiken.

De uitdaging was dit keer een kaart maken gebaseerd op een foto. De kleuren die ik heb gebruikt hiervoor zijn: grijs, zwart ,wit en roze.
Het kaartje heb ik vrij simpel gehouden met niet al te veel poespas. Ik vind hem wel erg stijlvol geworden en perfect voor een vrijgezellen feestje.
Dit keer niet zoveel te vertellen, ben nogal moe en heb een lange werkdag achter de rug. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden.

De challenge waar ik aan mee doe is:
Gebruikte items:
 

1 opmerking:

  1. ik vind hem erg leuk Chantal! Ik houd wel van niet te veel poespas op kaartjes :-))

    BeantwoordenVerwijderen