6 februari 2013

Happy Valentine's Day

Hey allemaal,

Vandaag een kaartje gemaakt om alvast in de sferen van Valentijn te komen. En om mijn nieuwe spulletjes te gebruiken. Ik heb afgelopen tijd onwijs veel nieuwe Stampin' Up! spullen erbij gekregen en tja, beetje zonde als het ligt te verstoffen in mijn kast. Ik ben gegaan voor een basis witte kaart met Whisper White van Stampin'Up!. Ik heb een laagje geƫmbosst met de honeycomb embossing folder en een de rechterkant heb ik een pattern paper geplaatst.
Met zwarte inkt heb ik de bloemen gestempeld en deze uitgestanst. Met behulp van de aquapainters heb ik deze ingekleurd. Ik heb een frame gestanst met de labels collection die en daar met een stempel "Happy Valentine's day!" opgestempeld. En uiteindelijk alles op de kaart geplakt met de snail adhesive en de stampin' dimensionals.
Persoonlijk vind ik dit een leuke en speelse kaart geworden en ben zeer tevreden over de afwerking.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen