13 november 2013

Crazy for Cas: Challenge #31 Sketch


Hoi allemaal,

Ik heb maar weer eens besloten om met een challenge mee te doen en dit maal van een Nederlandse challenge blog : Crazy for Cas . Ik vind de sketch zo gaaf, dat ik gewoon moest meedoen.

Mijn inzending en uiteraard in mijn favoriete kleur roze:

Ik heb gewerkt met de 'Stained Glass' techniek, één van mijn favoriete technieken met behulp van Vellum en Embossing, LOVE it, met grote letters.


De sketch voor deze uitdaging en welke ik dus helemaal geweldig vind:


Gebruikte items:


Ik heb bewust gekozen voor een kleine letters voor de tekst om het kaartje 'klein' te houden. Het straalt iets liefs uit, niet waar?

Bedankt voor het kijken en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet. xx

7 opmerkingen:

  1. Heeeeel mooi en charmant kaartje!
    Leuk dat je meedoet bij CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal, gaaf kaartje geworden! Leuke combi van materiaal en stempels (ik zit nog steeds te wachten op mijn Gorgeous Grunge....)
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is het geworden Chantal! Hearts a Flutter is met stipt mijn favorite stempelset. De nederlandse teksten moet ik ook echt nog kopen (als ik nog op tijd ben...). En inderdaad, het "klein houden" maakt het extra schattig!
    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een gaaf kaartje zeg echt heel erg mooi. Leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, I saw your card on PInterest and think it's really pretty. Thanks for sharing. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi! I saw your beautiful card on Pinterest, and I have lifted it! Welcome to see it in my blog!
    Take care!
    http://www.hemmahosulrika.blogspot.se/2015/02/karleks-kort-for-swe-scrapbook.html

    BeantwoordenVerwijderen