27 januari 2014

Ik geef een 'Gorgeous Grunge' stempel set gratis weg!


Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten van de kerst, althans ik wel! Nu staat alleen nog maar de jaarwisseling ons op te wachten, en dan begint het rustige leventje weer.. Nadat we 1 januari bij iedereen weer op bezoek zijn geweest natuurlijk. Daarom heb ik besloten dat het vanaf 2 januari weer eens tijd wordt voor onszelf!

Ik verloot een stempel set, en voor de oplettende kijkers die wisten het denk ik al, namelijk 'Gorgeous Grunge'. Dit is mijn favoriete stempel set en die wil ik graag met jullie delen als start van het nieuwe jaar!

Ik verloot daarom 1 x 'Gorgeous Grunge' t.w.v. 29,95 euro (wood mount, en ja de duurdere versie ;)) onder bestellingen vanaf 35 euro die geplaatst worden vanaf 2 januari. De winnaar zal gekozen worden d.m.v. lootjes en je kan je bestelling door geven t/m 27 januari 2014. Hierna zal ik de winnaar trekken en krijgt hij/zij de prijs thuis toegestuurd.

Bestellen kan via: cdekaste@live.nl

Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar! X 


PS: Ik laat dit berichtje tot die tijd bovenaan staan.

1 opmerking:

  1. Hè wat jammer dat ik mijn eigen SU bestellingen doe :P ik wil hem wel winnen hoor! haha...

    BeantwoordenVerwijderen