9 juni 2015

Celebrate Friend!

Gisteren was ik jarig, en ik geloof dat ik nog nooit zo lang jarig ben geweest. Ik moest namelijk weer om 4:30 uur op om te werken en ben pas na 24:00 uur weer naar bed gegaan. Gisteravond moest ik nog aan de slag voor een bloghop waar ik aan zou deelnemen, met als voorwaarde iets te maken uit de nieuwe catalogus. Ik was best moe en het ging allemaal niet makkelijk kan ik je vertellen. Ik heb zitten stuntelen met meerdere nieuwe sets en uiteindelijk ben ik weer uitgekomen met 'Awesomely Artistic'. Dit is het resultaat van gisteravond, en aangezien de bloghop is verschoven (waar ik zojuist achter kwam), wilde ik hem alvast met jullie delen!


Ik ben normaal gesproken geen voorstander van goud, in tegendeel zelfs, ik houd helemaal niet van goud. Mocht ik later trouwen, dan komt er geen gouden ring om mijn vinger, hooguit een wit gouden ring. Ik ben een meisje dat gek is op zilver en bling (met mate, alles moet wel clean and simple zijn natuurlijk ;)). Maar met deze kaart vind ik die kleurverhoudingen juist leuk, en ja, zelfs het goud vind ik hier mooier op de kaart dan het zilver.

Ik vind het zo leuk dat er spetters in dit setje zitten. Deze spetters heb ik trouwens gestempeld in de kleur 'Sahara Sand', dezelfde kleur als van het cardstock. En deze kleur past ook weer goed bij het goud op de kaart. En tja, ik denk dat ik mijn favoriete embellishments heb gevonden met 'Expressions Natural Elements'.


 Gebruikte items:


Bedankt voor jullie bezoekje en hopelijk tot gauw!


1 opmerking: