26 juni 2015

SU- Sisters bloghop

Hoi,

Vandaag een bijzondere bloghop van mij en mijn Stampin' Up! vriendinnen. (SU- Sisters ;) ) In het thema 'natuur' wel te verstaan. Het leek ons leuk om een 'mini' bloghop te houden uit eigen initiatief om jullie te inspireren met leuke ideeën en projecten, en om jullie een glimp op te laten vangen van de nieuwe producten van Stampin' Up!.

Als het goed is ben je hier gestart of via Mariska gekomen. Onderaan staat een lijstje wie van mijn SU! vriendinnen hier aan mee doen en bij wie je vandaag kunt langs wippen. Je kan ook de vorige en de volgende button gebruiken om rustig door te hoppen. Veel plezier!

Ik heb gekozen om het setje 'Awesomely Artistic' te gebruiken hiervoor. Ik heb hierbij de bloemen in memento inkt gestempeld op gewoon whisper white papier en deze vervolgens in te kleuren met een blender pen en Rose Red inkt. Nadat ik het heb ingekleurd heb ik met een 'Wink of Stella' Brush glitters aangebracht. In het echt glitteren de bloemen dan ook maar helaas op de foto is dat niet te zien. De gestempelde bloemen heb ik vervolgens met de Paper Snips uitgeknipt (wat een rotklus was dat zeg!) en als 3D op de basis Thick Whisper White Cardstock met dimensionals geplakt.
De rest van de kaart is in logische volgorde in lagen opgebouwd, en eigenlijk besef ik me nu dat ik maar één stempelset heb gebruikt terwijl ik normaliter er meerdere samen combineer. Moet je nagaan dat je al met 1 stempelset zoveel veelzijdigheid hebt om al een project te maken. Al met al is het een erg rozig kaartje geworden.


Gebruikte items:

Bedankt voor je komst en graag tot de volgende keer!

Volgorde van de SU-Sisters bloghop:

Chantal de Kaste (daar ben je nu!)

Of volg de pijlen:

http://www.stempelfeest.nlhttp://dusktilldawn3.blogspot.nl/



8 opmerkingen:

  1. Via Mariska nu bij jou een kijkje nemen. Je heb een hele prachtige kaart gemaakt met deze set, zoveel knipwerk met de bloem zal inderdaad een klusje zijn geweest, maar het resultaat mag er ook zijn.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rotklus of niet... het is een prachtige kaart geworden Chantal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, dit is eenvoudig, PRAGTIG, Chantal!!!!! Die blomme is so lieflik en die sentiment lyk pragtig!!! Baie, baie mooi!!!
    Groete, Petra XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, een echte Chantal! hij is gewoon fabulous! Ik heb eindelijk tijd om jullie creaties eens rustig te bekijken! Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen