31 december 2015

Artisan Design Team Blog Hop

Hoi!
Leuk dat je langs komt hoppen! Als je goed is ben je hier terecht gekomen via Amy O' Neill en hop je zo meteen weer verder naar Cindy Schuster.

Kunnen jullie het al bevatten? Het is alweer 31 december, laatste dag van het jaar, WOW! Elk jaar vind ik het weer zo'n gek idee dat het jaar er al weer op zit. Dit jaar was in alle opzichtenveel beter dan 2014. Mijn grote liefde is bij mij in komen wonen, paar mooie vakanties gehad en onze lieve kleine Barrie is in ons leven gekomen. Qua gezondheid kan het beter, maar hopelijk biedt 2016 ons dat. Hopelijk kijken jullie ook met een goed gevoel terug naar 2015, en/of wordt 2016 een nieuw jaar met nieuwe kansen.

Mijn vader is 3 dagen voor het nieuwe jaar jarig. Alsof we niet genoeg feest hebben met Kerst en Oud-en-Nieuw, hebben we ook nog wat te vieren tussen die feesten door. Ik besloot voor hem een kaart te maken met spulletjes uit de nieuwe catalogus die in januari uitkomt. Een mannenkaart maken is een vak op zich, mannen kijken toch vaak anders naar iets dan vrouwen. Wat ik mannelijk vind op een kaart, vind mijn vriend bijvoorbeeld niet zo, of wel ok. Ik hoop dat deze kaart hoe dan ook geslaagd is als een echte mannen verjaardagskaart. Ohhh.. enne hoe oud hij is geworden, mag ik niet zeggen maar dat zien jullie wel op de kaart haha ;)

Wat vinden jullie, is het geslaagd als mannenkaart? Ik ben benieuwd!

Gebruikte items:

Ik besloot om door te gaan met een project wat ik eigenlijk ook nooit maak, doosjes. Het werd eens tijd om mijn Gift Box Punch Board erbij te pakken en deze eens voor het eerst te gebruiken. (Ook al heb ik deze al maanden in de kast liggen.... oops). Het doosje heb ik gemaakt van prachtig mooi en stevig kraft design papier, ik denk wel mijn favoriete DSP uit de nieuwe catalogus. Het doosje heb ik opgevuld met bloemen. Onder de foto's kun je zien welke producten ik heb gebruikt.




Gebruikte items: (excl. stempels)
Built for Free Using: My Stampin Blog

http://nutmegcreations.blogspot.com/.../artisan-jan-1.html
Ga verder naar Cindy Schuster om door te hoppen!

Ik wens jullie allemaal een prettige jaarwisseling en maak er wat van in 2016!
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X





Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

17 opmerkingen:

  1. These are both great projects, Chantal! Masculine cards are always so hard for me, and I love what you've done with this one. I love the floral arrangement on the second, and I love how you made the trailing vine. Beautifully done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great projects! I love the balloons with the number set, and the box is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous box love love love it so stunning I would never open that one up if I received it 😉 just saying hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ballonnen, cijfers en banners... helemaal goed voor op een mannenkaart. Ik vind hem gaaf en mooie kleuren hebben. Sommige mensen doen strikjes en bloemen op een mannenkaart, dat is voor mij het moment waarop ik denk: doe maar niet. ;-) Je doosje is ook mooi! Erg hè , dat sommige spullen soms gewoon blijven liggen... maar ja, we kunnen niet alles tegelijk gebruiken en we hebben zoveel leuks! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal, mannenkaart geslaagd vind ik en het doosje vind ik ook gaaf. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart hoor...geslaagt als mannenkaart. Ook het doosje is een beauty.
    Ik heb je een poosje terug een mail gestuurd en zou graag een antwoord krijgen. Ik wil wat dingen aanschaffen van SU.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellen,

      Ik ga je gelijk een mail terug sturen nu! Bedankt voor je reactie. ^^

      Liefs, Chantal

      Verwijderen
  7. I like your projects. Especially the Box and the way you put the flowers and the leave on it. Did you cut the large leave with a scissor? I wish you a happy New year. Greetings from Germany, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Sandra!

      Thank you for your lovely comment. The leave is a new die, but yes I cut it afterwards with a scissor. Happy New Year! X

      Verwijderen
  8. Your gift box topper is amazing! Gorgeous colour combo, and the trailing vine is a really nice touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful projects Chantal. I especially love that box with all those beautiful flowers. Just lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both of your projects are gorgeous, Chantal. I love all the layering and attention to detail. Very nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Wow! That floral box is Uh Mazing! So happy you're on the team this year!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning! Love the color combination you used for the card. Both projects are fantastic. XOXO Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen