20 december 2015

Workshop Kerstkaarten

Hoi!

Een poosje geleden had ik een workshop Kerstkaarten georganiseerd waar deze kaart centraal in stond. Met een gezellige groep dames hebben we een reeks kaarten gemaakt in dezelfde serie. In dit geval is er gebruik gemaakt van dezelfde kleuren, Whisper White, Island Indigo, Basic Gray, Pool Party, Basic Black en Silver Glimmer Paper. Ook heb ik gekozen om deze workshop eens de Christmas Greetings Thinlits te gebruiken in combinatie met veel sterretjes,

Onderstaande kaarten zijn het resultaat geworden, samen met deze kaart.
Ik heb samen met de andere dames genoten van de gezelligheid en het plezier dat we hadden tijdens deze workshop. Zulke momenten geven je echt positieve energie die ik weer voort kan zetten in volgende workshops, waar jullie uiteraard welkom zijn.
Lief dat jullie een bezoekje kwamen brengen! Mochten jullie ook een keer een workshop bij willen wonen, houd deze pagina of mijn Facebook pagina goed in de gaten, en wie weet tot gauw! x




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: