1 januari 2016

Happy New Year! *Blog Candy*

Whooooo!

Om het jaar goed in te luiden verloot ik maar liefst driemaal een cadeaubon van 50,- euro (!) onder de deelnemers. Waarom? Daarom! Omdat ik het leuk vind, en mijn bezoekers (jullie, dus) leuk het nieuwe jaar wil laten in gaan.
Spelregels:
Ik verloot driemaal een bon van 50,- euro onder mensen die onder dit bericht een reactie achterlaten en bovenstaande voucher op de sidebar (zijkant) van hun blog plaatsen met de titel 'Ik maak kans op" en een link naar mijn blog. Delen via Facebook en andere media kanalen mag natuurlijk ook (maar is niet vereist), hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Enkele belangrijke feitjes:
  • Alleen inwisselbaar bij mij en niet direct bij Stampin' Up! of andere demonstrators.
  • Je mag altijd meer bestellen, dan wordt de voucher van 50,- euro als korting verrekend. 
  • Excl. verzendkosten.
  • Dingt niet mee met SAB items, indien je 60 euro of meer besteld bovenop de 50,- ding je wel mee met de SAB items.
  • Stampin' Up! demonstrators uitgesloten van deelname. 
  • Je moet woonachtig zijn in Nederland om deel te nemen.  
  • Je mag eenmaal reageren.
Je kan mee doen t/m 14 februari 12:00 uur. Daarna kies ik een drietal winnaars die ik bekend zal maken op mijn blog. Je bestelling met deze vouchers kan je dan uiterlijk doorgeven t/m 29 februari.

Ik zou zeggen, veel geluk! X

Ps: Het kan zijn als je reactie niet direct verschijnt dat deze in mijn spam folder terecht is gekomen. Deze moet ik handmatig goedkeuren, dus hij zal wat later op mijn blog verschijnen.




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke actie, ik doe graag mee. Helaas geen blog, dus kan daarop niets zetten. Deel wel via Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf deze actie....ik doe graag mee. Het logo staat op mijn blog!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,

    Wouw wat gaaf zeg :), maak je het niet te gek ;). Ik doe mee meis en ga hem delen op blogs en eventjes op facebook natuurlijk :D. Mogen er heel veel reacties komen. En een topper van een jaar voor je gewenst :D, met alles erop en eraan. Zoals ik zeg:
    doe eens gek maak je eigen sprookje :) :) :)

    Big hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Chantal,

    SUUUPERTOF! Zou ik heel goed kunnen gebruiken voor mijn tekeningen. Ik wil gaan beginnen met het doen van commissions voor mensen, dit betekent dat ik dieren en portretten teken in grafiet en kleurpotlood. Voor het verzenden van die tekeningen zou het echt geweldig zijn om ook dat gedeelte mooi en creatief aan te pakken! Heb al even gesnuffeld in je webshop en ik zie veel te veel leuks. Mijn complimenten!

    Ik heb geen facebook en helaas geen blog...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe heel graag mee! In de shop heb ik veel leuke dingetjes gezien waar ik heerlijk creatief mee aan de slag kan. Helaas ben ik een lezer en geen schrijver dus een blog heb ik niet... ik deel wel je foto op instagram. Hoop dat het je nog meer volgers opleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ik dit berichtje blijkbaar gemist en zie m nu pas. Maar zeker doe ik hier graag aan mee. Mijn verlanglijstje uit de nieuwe Su gids is nog groot dus een waardebon van 50 euro weet ik wel te besteden :). Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via via ben ik op je blog gekomen. Ik ga zo proberen te plaatsen op mijn blog, maar ik doe graag mee voor een kansje! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen