6 februari 2016

SU-Sisters Lente/Zomer bloghop!

Hey!

Leuk dat je een kijkje komt nemen bij onze (mini) blog hop! Het kan zijn dat je vanaf hier inspringt of dat je komt via Erna. Heb je zin in een beetje inspiratie deze dag, hop dan zeker even langs ons allemaal. SU- Sisters bestaat uit een vijftal dames die samen 1 passie delen en dat is Stampin' Up!.

Voor deze bloghop ben ik aan de slag gegaan met 'Balloon Celebrations'. Op het oog een super leuk en speels setje. Maar ik heb toch moeite om iets leuks en 'unieks' hier mee te maken. Onlangs had ik voor het Artisan Design team al een mannenkaart van deze set weten te maken, maar vandaag gooi ik het over een hele andere boeg. Nu ga ik er een echte meisjes kaart van maken. Hoe dan? Door heel veel roze ;)


Ik wilde een roze kaart maken, ik had het zo leuk in mijn hoofd. Maar toen het eenmaal af was, drong het pas tot mij door dat het echt super roze is. Persoonlijk vind ik het niet echt storend, maar je moet er wel van houden. De achtergrond heb ik middels gedaan met mijn favoriete watercolour techniek.

Gebruikte items:

Lief dat jullie een kijkje kwamen nemen, en hopelijk tot een volgende bezoek! X

http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/http://www.jolandameurs.blogspot.nl/


Gebruik de pijlen om door te hoppen...




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

9 opmerkingen:

  1. Heel gaaf Chantal ! En zonder zonnebril is het prima te doen ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful card! Congratulations! This project is one of my most popular pins this week and is being highlighted on my blog today. Thanks for sharing. Kylie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja wundervoll was für eine geniale Farbkombi. Leider gibt es zur Zeit riesige Lieferschwierigkeiten, aber bald werden auch bei mir die Luftballobs steigen. Liebe Grüße aus Germany Christina Simon

    BeantwoordenVerwijderen