13 februari 2016

SU-Sisters SAB bloghop!

Hoi!

Welkom bij alweer de 2e bloghop van SU-Sisters, een initatief van 5 vriendinnen die samen de SU! krachten bundelen en jullie proberen te inspireren. En voor deze keer willen wij dat gaan doen met de Sale-A-Brations producten. Dit zijn producten die je t/m 31 maart gratis mag uitzoeken per 60 euro die je besteld aan Stampin' Up! producten.

Ik ben aan de slag gegaan met de set 'Hello' van de Sale-A-Brations. Ik heb meerdere 'SAB' sets, maar ik vind deze het  leukste. De 'hello' heb ik gestempeld en vervolgens uitgeknipt, om zo toch een wat meer 3D effect toe te voegen aan de kaart. 'Birthday Girl' is op het watercolour papier aangebracht. Als achtergrond heb ik weer de watercolour techniek toegepast.
De kleurencombinatie vind ik persoonlijk erg mooi. Ik ben erg fan van de Island Indigo met Pool Party kleur als geheel. Sinds een hele lange tijd heb ik ook mijn ' Gorgeous Grunge' eens uit de kast gepakt en weer wat spettertjes op de kaart gestempeld en daarvoor de 'emboss techniek' gebruikt met Silver embossing powder.


Gebruikte items:

Je kan de pijlen gebruiken om verder te hoppen!


http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/http://www.jolandameurs.blogspot.nl/

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer!



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

7 opmerkingen:

  1. Deze is prachtig !!
    Ik ben gelijk volger geworden ,
    want ik zag nog veel moois hier !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens deze Hello stempelset is en blijft erg leuk. groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supergaaf kaartje! leuk idee om dat 'hello' uit te knippen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje, Chantal! Dank voor het idee!

    BeantwoordenVerwijderen