21 februari 2016

Workshop Watercoloring



Hoi!

Gisteren heb ik voor een aantal dames een 'Watercoloring Workshop' gehouden. Hierin behandelde ik vijf verschillende soorten technieken. Er bestaan veel watercolor technieken, en om ze allemaal te kunnen behandelen is niet mogelijk in één workshop. Daarom heb ik gekozen om er vijf te doen, en aan de hand van deze technieken heb ik ook vijf (voorbeeld)kaartjes gemaakt die de dames naderhand (ter plekke of thuis) zelf konden maken.

Ik ga de technieken in deze post niet uitleggen. Mocht je echter wel interesse hebben, stuur een mail/bericht en volg een workshop. Wel benoem ik per foto wat voor een soort techniek het is.
Ik heb besloten om per kaart in dezelfde kleuren te werken en gebruik te maken van dezelfde stempelsets en stanzen. Hierdoor heb ik een serie kaarten gecreëerd die als set bij elkaar passen.

Inmiddels nieuwsgierig geworden? Kijk mee wat wij gisteren hebben behandeld!

Achtergrond techniek 1:

Stempel techniek:

Masker techniek:

Inkleur techniek:

Achtergrond techniek 2:

De kaarten zijn gemaakt met behulp van inkt, aqua painters, spritzers, window sheets en meer! De dames hebben het als erg leerzaam ervaren en het was erg gezellig!

Binnenkort plan ik meer workshops in!

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X





Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

10 opmerkingen:

  1. Je kaarten zien er stuk voor stuk prachtig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal.
    die Karten sind alle wunderschön!!!
    Liebe Grüße,
    Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie (voorbeeld)kaarten heb je gemaakt. Leuk divers maar toch ook een eenheid inderdaad. Mooie kleuren blauw tegenover het wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik ben niet alleen onder de indruk van al die technieken. Ook ben ik onder de indruk van al die lay-outs, die mooie kaarten en mooie kleuren. Of hoe je van weinig toch heel veel kan maken!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten en mooie technieken gebruikt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These projects are simply stunning. I love them!
    Thankyou for the inspiration.....I'm off to create!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,

    Welke tekststempel heb je gebruikt voor de eerste kaart? (Happy Birthday) los geknipt?
    Frederique én ik konden 'm niet vinden ......

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen