19 maart 2016

SU-Sisters Blog hop: #Pasen!


Hoi!

Nog een goede week en het is alweer Pasen. Jeetje wat vliegt de tijd om, we zitten dan inmiddels alweer bijna in april. Misschien herinneren jullie het nog wel, in het verleden heb ik vaker een Blog Hop gedaan met de 'SU-Sisters', en dit is een initiatief dat één keer in de maand zal plaats vinden, elke keer in een andere thema wel te verstaan. Zoals ook vandaag, en dit keer in het thema 'Pasen'.

En ik kom er meteen eerlijk voor uit, ik heb niet echt Paas stempels. Op de 'Easter Lamb' na dan, die in de Spring/Summer catalogus staat..maar mehhhh, die wilde ik niet gebruiken. Toch vond ik een leuk konijntje in een niet-paas stempelsetje en heb besloten deze te gebruiken voor mijn kaartje van vandaag.

De konijntjes oftewel de 'Paashaasjes' zijn ingekleurd met blenderpennen. Als een leuk speels laagje heb ik crystal effects eraan toegevoegd wat het geheel een meer een 3D effect geeft. Helaas op de foto's is dit niet heel goed te zien.
Met de Alphabet Rotary heb ik 'Vrolijk Pasen' gestempeld en vervolgens uitgeknipt in twee witte strookjes. Helaas mis ik zelf toch wel iets van een 'ei' op deze kaart, maar ach.. de volgende keer beter ;)

Gebruikte items:

http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/http://www.jolandameurs.blogspot.nl/

Nemen jullie ook nog even een kijkje bij de andere 'SU-Sisters'? Door de pijlen te gebruiken kun je terug- en verder hoppen!

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

5 opmerkingen: