21 april 2016

Artisan Blog Hop April

(For the English readers, there is a translate section on the top of the right sidebar)

Hi!

Leuk dat je een bezoekje komt brengen bij het Artisan Design Team Blog hop! En vandaag heb ik heel wat doosjes gemaakt en versierd met drie verschillende stempelsets. Ik heb twee verschillende maten doosjes gemaakt en allebei heb ik daarvoor de Envelope Punch Board gebruikt.

Het stevige Shine On Specialty DSP heb ik gebruikt als de basis van de doosjes. Persoonlijk vind ik dit echt prachtig papier, en vanwege de stevigheid blijven de doosjes goed en stabiel in elkaar zitten.
Daarbij heb ik gekozen om weer te werken in dezelfde kleuren, om zo toch één serie doosjes te maken.

Kijken jullie mee?
En natuurlijk ook de iets kleinere variant... deze heb ik wel op een andere manier gesneden en gevouwen dan de grotere doosjes. In de doosjes zitten allemaal kleine Rittersport chocolaatjes, deze passen en qua maat en dikte precies in.

Dus buiten enveloppen maken, kun je dus ook erg leuke en op een simpele manier doosjes maken in verschillende maten met de Envelope Punch Board.

 Gebruikte items:


Lief dat jullie weer langskwamen op mijn blog! Om verder te gaan naar de volgende blog kun je via onderstaande button door naar Cindy Schuster.

http://nutmegcreations.blogspot.nl/2016/04/artisan-april-2.html

Graag tot een volgende keer! X



Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

15 opmerkingen:

  1. These are lovely boxes Chantal! I love all the details you decorated them with.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit papier als basis is een super goed idee, met weinig versiering er op is het dan helemaal af. Heel leuk gedaan. Elk doosje is weer helemaal anders, maar door hetzelfde kleurgebruik is het inderdaad toch ook een serie. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit papier als basis is een super goed idee, met weinig versiering er op is het dan helemaal af. Heel leuk gedaan. Elk doosje is weer helemaal anders, maar door hetzelfde kleurgebruik is het inderdaad toch ook een serie. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A box for every occasion! Just gorgeous Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie serie doosjes Chantal! Door de bolling komt het papier heel mooi uit. Welke maten heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mieke, ik ga denk ik nog een aparte blog post erover maken. Heb zo de maten ook niet bij de hand, dus kom erop terug ! Bedankt voor je bezoekje en berichtje. X

      Verwijderen
  6. Wauw heel inspirerend Chantal, onwijs leuke doosjes heb je gemaakt. Ik vind dat papier ook zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute, Chantal! I love how you've shown these boxes with different stamp sets.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this different shape of a box, kind of rounded. I like it a lot! Love the paper you used and all the different themes. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen