6 april 2016

Koffie & Kaart


Hoi!

Vanochtend was er weer een Koffie & Kaart bij mij thuis. Dit organiseer ik iedere maand voor een groepje mensen die wel gezellig samen willen knutselen, maar niet veel tijd hebben op een dag. Koffie & Kaart is dan een uitstekende gelegenheid om wat te leren, en toch een beetje aan je creativiteit te komen op een dag.

Vandaag zijn we aan de slag gegaan met onderstaande kaart, en aangezien het formaat van deze kaart 12 x 12 cm is, hebben de dames zelf ook nog een bijpassende envelop gemaakt met de Enveloppe Punch Board.
Lijkt het je zelf ook leuk om eens bij mij op de Koffie & Kaart te komen? Houdt dan mijn pagina 'Koffie & Kaart' of mijn Facebook pagina in de gaten. De volgende keer organiseer ik het in mei en het wordt gehouden van 11:00-12:00 uur.

Gebruikte items:

Lief dat jullie weer een bezoekje brachten en hopelijk tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

4 opmerkingen: