23 april 2016

SU-Sisters Bloghop: #Verjaardag!

Hoi !

Leuk dat jullie een bezoekje brengen aan deze kleine blog hop! Samen met 4 andere meiden, organiseren we één keer in de maand een hop zoals deze, en elke keer met een ander thema. Het thema voor vandaag is 'Verjaardagen'. Zoals jullie misschien wel weten komt 1 juni de nieuwe catalogus uit met heel veel nieuwe spulletjes, en als demo zijnde heb je het voordeel dat je alvorens die datum er wat uit mag bestellen. Jeej! Dus voor jullie is het ook een Sneak Peek naar wat er komt in de nieuwe catalogus.

Ik heb een doosje gemaakt en een kaartje, in dezelfde stijl maar wel voor twee verschillende personen. Het nieuwe DSP papier vind ik helemaal geweldig met een koper glans erin net zoals ons nieuwe copper embossing powder. Ook heb ik een nieuw stempelsetje gebruikt, kun je het herkennen op de foto's ?
Verder heb ik gebruik gemaakt van de 'Number of Years' stempelset met bijbehorende framelits. En om jullie alvast een klein tipje van de sluier op te lichten, van deze set komt ook een alfabet uit in de nieuwe catalogus met bijpassende framelits. ^^
Voor dit kaartje heb ik ook nog een bijpassende envelop gemaakt met de Envelope Punch Board, wat overigens echt ideaal is voor niet standaard kaart maten zoals deze 12 x 12 cm kaart.

Gebruikte items: items die uit de nieuwe catalogus komen staan hier niet vermeld.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie bezoekje, ik waardeer het elke keer wanneer jullie langskomen en/of een bericht achterlaten.
Bezoek je de andere meiden ook nog? Door op de pijlen te drukken navigeer je door de blog hop!

http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/http://www.jolandameurs.blogspot.nl/





Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk Chantal! Kan niet wachten op de nieuwe spulletjes. Vind de kleuren erg mooi en dat copper embossing is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave projecten heb je gemaakt, mooie kleurencombi ook! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! De kleurtjes zijn ook zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen