28 april 2016

Team swaps!

Hoi!

Begin deze maand had ik een team dag in Apeldoorn, deze werd georganiseerd door mijn upline Erna. Inmiddels is er al sprake van een redelijk groot team, dus was het ook volle bak, en daar horen natuurlijk swaps bij!

Ook al had ik niet veel tijd, ik wilde niet met lege handen aankomen. Dus ik besloot een vrij eenvoudig swap te maken met de watercolor techniek. Dit geeft altijd zo'n leuk effect en geloof dat ik nog nooit zo snel door m'n swaps ben gegaan. Uiteraard heb ik ook veelal leuke swapjes terug gekregen om weer inspiratie op te doen.

De swapjes zijn gemaakt met Kraft Cardstock, één van mijn nieuwe favorieten merk ik. Het zijn kleine swaps van  7 x 7cm.


Gebruikte items:
 
Maken jullie wel eens swaps en wat doen jullie met de verkregen swaps?

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

3 opmerkingen: