16 juli 2016

SU-Sisters Blog Hop: # In-Colors


Hoi !

Het is weer tijd voor een Blog Hop van SU-Sisters ! Één keer per maand organiseren we een klein hopje in een bepaald thema. Vandaag is het thema de In-Colors van 2016-2018. Het kan zijn dat je hier bent gekomen via Erna of dat je bij mij start, maar in beide gevallen kun je de pijltjes onderaan dit artikel gebruiken om door te hoppen.

De In-Colors bestaan uit 5 verschillende kleuren namelijk Emerald Envy, Dapper Denim, Flirty Flamingo, Peekaboo Peach en Sweet Sugarplum. Daarom heb ik besloten om 5 kaartjes te maken in deze kleuren. Kijken jullie mee?
Voor deze set heb ik gewerkt met Aqua Painters en de inkt om de achtergrond te maken. De In-Color markers heb ik gebruikt om het 'Silver Glimmer Paper' in te kleuren, dit is het papier waar het woord 'Hope' is uitgestanst. Op deze manier creëerde ik een wat zachtere uitstraling en passend bij de rest van de kaart.

Mocht je nog op zoek zijn naar een leuke alfabet set? Dan is 'Labeler Alphabet' een goede keuze. Deze bestaat maar liefst uit 101 stempels, waarbij je zoals je ziet op mijn kaartjes bestaat uit bold- en normale letter stempels. Ik vind deze set helemaal geweldig! <3

Gebruikte items: 


Vergeten jullie geen kijkje te nemen bij Krista? Volg de pijltjes om de hop te volgen !

Heel erg bedankt voor jullie bezoekje en graag tot de volgende keer !

http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/http://www.jolandameurs.blogspot.nl/




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

6 opmerkingen: