16 februari 2017

60 jaar getrouwd!

Hoi hoi

Eventjes geleden kreeg ik de vraag of ik een kaart wilde maken voor een ouder stel die binnenkort 60 jaar getrouwd is. Wat een prestatie trouwens, 60 jaar! Ik weet nu al dat ik dat sowieso niet ga redden, ben inmiddels 27 en nog niet eens getrouwd haha ;) Maar zo gezegd ben ik aan de slag gegaan en het leek me in elk geval wel leuk om de set 'Number of Years' te gebruiken.

De cijfers '60' heb ik met Versamark inkt gestempeld met daarover kopere embossingpoeder, wat een mooi glanzend effect geeft. Verder besloot ik om de kaart redelijk neutraal te houden in blauw- en wit tinten. En met zo'n Lace Doilie erachter, gaf het toch een beetje een vintage look.
Persoonlijk vind ik alleen jammer dat ik hiervoor geen Nederlandse tekst voor handen had. Dit is toch voor oudere mensen bedoeld, maar ik denk wel dat ze het begrijpen en uiteindelijk gaat het om het gebaar, niet waar? ;)

Gebruikte items:

Bedankt voor jullie bezoekje & een hele fijne dag gewenst! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: