2 februari 2017

Happy Birthday with a Special Reason!

Hoi hoi,

Vorig jaar bij OnStage Amsterdam kregen wij de stempelset een 'Special Reason'. En tot nu heeft hij heel erg lang ongebruikt in mijn kast gelegen. Ik houd van bloemen en fleurige stempels, maar deze set was het gewoon nét niet voor mij. Onlangs besloot ik van mijn hostess credits om o.a. de bijpassende framelits erbij te bestellen, om toch te proberen om er iets van te maken. Hoewel deze post al wat langer klaar stond en ik alleen nog de tekst moest typen, had mijn vriendinnetje Krista ongeveer hetzelfde kaartje gemaakt met deze set, haha. Two minds, one thought ;)

De kaart is een wat langer dan een gemiddelde kaart, zodat de bloem wat minder ruimte inneemt over het algeheel. Uiteraard heb ik met de Envelope Punch Board een passende envelop erbij kunnen maken.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn Rose Red en Wild Wasabi, en die laatste kleur gebruik ik amper. Vind het zo nu en dan toch leuk om kleuren uit de kast te pakken die ik amper gebruik.

Gebruikte items:

Ik ben trouwens benieuwd of jullie de set hebben, en wat voor projectjes jullie er mee hebben gemaakt. Je mag ze achterlaten in een reactie ;)
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer!




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: