14 februari 2017

Happy Valentine!

Hoi hoi,

Vandaag is het de dag van de liefde (...commercieel gezien dan) en ook ik besloot om een Valentijnskaartje te maken voor mijn vriend. Vanochtend moest ik al om 5:00 uur op om te werken, dus besloot ik het kaartje voor hem klaar te leggen in een envelop, zodat wanneer hij wakker werd het zou vinden ;).

Voor deze kaart zocht ik een stempel met een hartje erin, en toen stuitte ik op een set die ik al heel lang heb maar nog amper had gebruikt, namelijk 'Work of Art'. Deze heb ik gestempeld in Rose Red en Real Red. De tekst is gedaan aan de hand van de Celebrations Duo Embossing Folder en de Labeler Alphabet stempelset.

De kaart is afgewerkt met spettertjes van Wink of Stella, en hier en daar een strasssteentje.

Gebruikte items:


Hebben jullie nog een Valentijnskaart gemaakt voor vandaag?

Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking: