12 februari 2017

Hey, Chick !

Hoi hoi!

Afgelopen donderdag was het weer tijd voor een Koffie & Kaart, en aangezien we nog midden in de Sale-A-Bration periode zitten leek het me leuk om aan de slag te gaan met de SAB stempel 'Hey, Chick'.

Het is een vrij simpel kaartje geworden met niet teveel poes pas, less is more toch ;) !
De achtergrond van de kaart bestaat uit 'Watercolor Paper' waarop is gekleurd met de Aqua Painters in de kleur Daffodil Delight, een mooi voorjaarskleurtje al zeg ik zelf. De kip is ingekleurd door middel van de blenderpens voor de kleine vormpjes zoals z'n snavel, en de rest van zijn lijfje met Aqua Painters.
Aangezien dit kaartje een 12 x 12 cm kaart is er ook nog een klein envelopje bijgemaakt met de 'Envelope Punch Board' en de Lullaby DSP. Ik moest hiervoor even zoeken, en het blijkt dat deze uit de catalogus van 2015 komt. Oops... maar niet minder leuk natuurlijk ;)
De stempel bestaat uit meerdere kippen, leuk om je eigen kippenhok mee te maken! En is alleen te verkrijgen als je een bestelling doet van 60,- euro of meer uit de Sale-A-Bration folder. De dames hadden bij mij dus een voorproefje met deze leuke set.

Gebruikte items:

In maart plan ik uiteraard weer een Koffie & Kaart, dus mocht je willen komen ben je van harte welkom!

Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne zondag verder gewenst! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten