25 maart 2017

You make me Happy !

Hoi!

Na een kleine stilte ben ik er weer! Wellicht dat jullie het al hebben opgemerkt, ik doe het iets rustiger aan. Dit alles heeft te maken dat ik momenteel veel prioriteiten heb die veel tijd innemen, en de vrije tijd die ik soms heb liever spendeer aan iets anders. Maar dat betekent niet dat ik het minder leuk vind, maar meer sprake is van een 'halve' pauze.

Gisteren organiseerde ik weer een Koffie & Kaart, en het was volle bak! Dan heb ik heel erg zin om een kaartje voor te bereiden, want ik word enthousiast om mijn passie te delen met anderen. Het is de laatste dagen ook bijzonder mooi weer, het zonnetje schijnt lekker dus ik besloot om een voorjaars- kaartje te maken 'om blij van te worden' (You Make Me Happy). :)

En eindelijk heb ik de Hexagons Dynamic Embossing folder gebruikt, die wilde ik zo graag hebben toen ik de catalogus zag, maar je raadt het al... al die tijd ongebruikt in de kast gelegen.
En bij het voorjaar horen natuurlijk bloemen en die konden dus ook niet ontbreken.

 Gebruikte items: 

Mocht je ook een keertje een Koffie & Kaart bij willen wonen, ik houd ze 1 keer in de maand, dus houd daarvoor mijn agenda hier op het blog of mijn Facebook pagina in de gaten.

Zijn jullie ook alweer helemaal in de voorjaarsstemming?

Ik wens jullie een heel fijne zaterdag!
Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer ! X




Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

1 opmerking:

  1. Wat een gave kaart, mooi gebruik van kleuren en materialen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen