13 juli 2017

Feather Together

Hoi hoi,

Sinds deze week heb ik de embossing paste uitgevonden, en ik ben helemaal verliefd op deze techniek. Deze techniek is ideaal te gebruiken met een silicone craft sheet dat je na gebruik makkelijk kan afwassen. Embossing Paste gebruik je om achtergronden op je kaart of een ander project te maken in combinatie met een 'masker' voor het patroon dat je wilt.

Met Aqua Painters en inkt heb ik hierbij nog wat spetters toegevoegd en de rest opgevuld met veertjes van de 'Feather Together' set en de 'Stitched Shapes Framelits'. Hier en daar een rhinestone en een 'Glitter Enamel Dot'. 


Al met al is het een roze kaartje geworden maar wel in rustige pastel kleuren.

Gebruikte items:


Hebben jullie de 'Embossing Paste' al uitgeprobeerd ?

Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot ziens! X





Shop jouw Stampin' Up! producten nu online!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, prachtige kaart heb je gemaakt...ik zie dat je de veren van je lijstje hebt kunnnen afvinken, ze zijn super en er hangt zeker een must have labeltje aan hihi!
    Maa mooi opgeboud hoor en super kleuren!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi 'rommeltje' op je kaart, ik hou er van. Erg leuk met de gekleurde pasta op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen